15 Kasım 2014 Cumartesi

Deniz


Denizin mavisine aşkı şiir yapan şarkı yapan bir şehirde doğmuşken Ankara'da yaşamak nasıl zor , beni ancak Trabzon gibi bir yerlerde doğup orada yaşamışlar anlar.

Deniz..canımın içisi halamın adı
Deniz yaşam
Deniz ölüm
Deniz altı başka üstü başka bir uygarlık
Deniz hükmedilemez
Deniz bereket
Deniz aşk
Deniz ayrılık
Deniz mavi lacivert yeşil kırmızı turuncu
Deniz uygarlık
Deniz dalga dalga bir sevda


Gök ile birleştiği yerde ufuk,kara ile birleştiği yerde sahil...ama hepsinin yeri ayrı hepsinin şiiri ayrı hepsinin verdiği ayrı hepsinin aldığı ayrı.

Bazen, sahilde yürüyüp iyot kokulu rüzgarlı içime çeksem hiç derdim kalmayacak gibi geliyor bana. Deniz fenerlerinde bekçi olsam diyorum kimi zaman. Gemilerde yelken olsam, Faroz'da büyükbabamın teknesinde uyansam...

Kaç çeşit mavi var bilebilsem diyorum mesela

Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun martı sevdiği denizden asla vazgeçmezmiş...benim sevdam da tam o misal.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder