6 Kasım 2014 Perşembe

Diyorum kiiiiii

Çocukluğuma ait anılarım saçlarım kadar dikkat çekici renklere sahip aslında.

Karadeniz'in coşkusu ile dopdolu, dizi filmlerdeki gibi her gün yeni bir maceraya açılan kapıları olan, rutinden çok uzak harika bir ailem var benim.

Annem,babam,sevgili kardeşim ve en minik kuzenim Arda

Anne-baba-kardeşin oluşturduğu sevgisi ve önemi tartışılmaz çekirdek ailemden bahsetmeyi sonraya bırakırsam geriye anlatacak bir yakışıklı büyükbaba, bir gönlüme sultan babaanne,biri sakin akıllı biri tamamen çatlak iki hala ve United Colors of Benetton'a rakip 5 kuzene sahibim baba tarafından ailede.

Yaşanmış her şey yaşanacaklara kılavuz olsun diyerek yelken açtım okyanuslara.Okyanusu keşfetmek isteyen limandan çıkmalıymış derler. Trabzon'dan ayrılıp üniversite için geldiğim Ankara da benim okyanusum. Koşturmaca ve yaşamın akışı sandığım, çocukluğuma ait tüm anıların bana kazandırdığı tecrübeleri ve hayata bakışımı oluşturduğunu şimdi daha iyi anlıyorum.ve tabii elbette bugünlerimin de mezun olduktan sonra atılacağım hayatta kullanacağım tecrübeleri oluşturduğunu artık biliyorum. Redfield'in "Dokuz Kehanet" adlı romanında da dediği gibi: yolumuza çıkan herkesin bize bir mesajı vardır.Yoksa başka bir yola saparlar, ya bizim bulunduğumuz yerden daha önce ya da daha sonra geçerler.


Şimdi ben, kimin yolu ile neden kesişti yollarım diye sorgulamayı öğrenmiş adımlar atıyorum. Trabzon'da yaşadığım her günü özlemle,sevgiyle anarak farklı kentlerin ve farklı insanların başlangıcımı yoğuran parlak,neşeli renkleri yormamasına özen gösteriyorum.

Bu blogda dünden bugünden, neşeli kahkahalarımı oluşturan  gündelik akıştan, neşeli kahkahaların ardında saklı kalan hüzünlerden,umuttan,korkudan,aşktan,özlemlerden,öfkelerden ..kısacası ben ve bana ait olan her şeyden bahsedeceğim.

Gençlik kolay mutlululuklar için kolay bir çağdır demiş düşünür.
Beni tanımlayanların değindiği iki ana nokta var.
Turuncu saçlarım ve çınlayan kahkaham.
Size turuncu kahkahalarla bezenmiş gençliği anlatacağım.

Takipte kalın e mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder