15 Kasım 2014 Cumartesi

Hayalleri Karalamasınlar


Bazen büyük bir ev görürüz...hoş kıvrımlı toprak bir yoldan ulaşılan her yöne pencereleri olan ve neşeli bir hayat sürmek için davetkâr bir koca evdir. Tam ona bakıp hayal kurmaya başlamak üzereyken büyüklerin yorumları devreye girer:

-Ayyy o kadar camı kim silecek
-Nasıl ısınır bu ev yaaa...faturasını hayal bile edemiyorum
-Ay bunun boyası tadilatı of of of aman istemez.
-Ay etraf yeşillik börtü böcek dolar içeri uyurken ayyyy

Karamsarlık öğrenilen bir şey mi yoksa Türk insanının genlerinde var olan bir şey mi bilmiyorum ama bundan kesinlikle hoşlanmıyorum. Yaşımla ilgilibir şey de olabilir bu ama üşürsem hırka giyerim,camların hepsini silmeyiveririm,boyayı da bi şekil hallederiz yaaa diye haykırmak geliyor içimden işte böyle anlarda.Börtü böcek de tek derdim olsun hayatta Allah Allah yaa!

Bayram kimine neşe kimine bayram öncesi temizlik sıkıntısını getiriyor.Misafir kimine sevdiklerine kavuşmak kimine ne ikram edecem pasta yapayım kısır yapayım evi temizleyeyimi ifade ediyor. Ben hayatı gereğini yerine getirirken severek gülerek kendimi kasmadan yaşamak istiyorum ve eğer bu karamsarlık genlerimde var ise kusura bakmayın bu mirası reddediyorum.

Aşağıda çok sevdiğim bir video var. Biraz tiatral  olsa da değmez mi hayat böyle yaşamaya?Gülşah'ı annemi ve beni böyle hayal ediyorum da :-)) Tüm işlerimiz ve günlerimiz böyle geçse keşke dememek elde değil vallahi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder