28 Kasım 2014 Cuma

Ne yazacağını bilemeyen blogger

Ne yazacağını bilemeyen blogger


 Bugün sizlere ne yazsam ne paylaşsam bir türlü bulamadım.Aklıma bir sürü seçenek geldi ama bir kusur bulup hepsinden vazgeçtim :)

Bu ara o kadar yoğunum ki;sınavlar,ödevler,sunumlar,yapılacak işler... Öğrencilik çok zor biliyor musunuz? Hele de tek başına gurbette okuyorsanız her işinizi kendiniz yapmak zorundasınız.Bir de bu okul derdi var ki hiç bitmiyor.Bunun sınavı var,derse yetişme derdi var,herkesin içinde sunum yapması var,bitmek bilmeyen ödevleri var. Kısacası var da var.




Hele ki benim gibi ailenizden biri öğretmen ise (ki bende hem annem hem babam öğretmen) işiniz daha da zor.Onlar aslında sizin iyiliğinizi istiyorlar evet ama yaptıkları baskı insanı boğabiliyor.
















Derslerden ve baskılardan bunalan Goncagül...





















 Benim çektiklerimi şu an öğrenci olanlar en iyi bilir :) Şu dönemleri biraz atlatırsam size çok güzel yazılar yazacağım biraz sabır ve merakla bekleyin beni.


Bir keresinde imza listesinde 61. olarak plakamızı tutturmuştum da :)



























Okulda çok sıkılırsanız arkadaşlarınız ile böyle saçmalamanız yüksekle ihtimal :)
























                    Kısacasıııı; eğer 21 yaşında iseniz ve öğrenciyseniz hayat çok zor :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder